2009/12/11

Soutěž v hádání nástrojů

Abyste se náhodou v předvánočním čase nenudili, redakce Spankingového deníku pro vás připravila ještě jednu soutěž.

Naše čtenářka Lukrécie hodně zlobila, a tak za trest dostala postupně šest výprasků a samozřejmě všechny na holou.  Každý z těchto výprasků dostala jiným nástrojem. Zvuky dopadajících nástrojů na Lukreciino holé pozadí byly zaznamenány a vy teď budete hádat, jakými nástroji Lukrécie dostala.

Odpovědi posílejte prostřednictvím přiloženého formuláře ve tvaru například:

1 - lískový prut, zvolená přezdívka (prosím o trošku kreativity ve vymýšlení přezdívek)

Za správnou odpověď je 5 bodů, za špatnou 1 a za mlčení 0 bodů. Body se sčítají za všech 6 výprasků a nakonec vyhodnotíme nejlepší zvukové znalce. Nebudu postupně zveřejňovat správné odpovědi, takže se můžete připojit i později a hádat najednou více nástrojů.

Tady je zvukový záznam 1. výprasku


6 komentářů:

  1. Ahoj aryone,

    Identický nápad jsem měl i pro univerzitu, ale byl si rychlejší:-), klidně se ujmu role soudce

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní5:39 odp.

    nejde mi to nemuzete tam dast soubor aby si tomohl stahnout

    OdpovědětVymazat
  3. Bohužel mi to nejde spustit ani stáhnout, prosím o opravu. Jinak skvělý nápad, moc se těším.

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní10:25 dop.

    ...i já volám S.O.S., na pevném ani na noťasu nespustím. Nešlo by to nainstalovat jinak ?
    Elliot

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní9:50 odp.

    Druhé nainstalování se zadařilo, u mě dobrý, fachá to, snad tedy i ostatním.
    Děkuju. Elliot.

    OdpovědětVymazat