2010/12/14

Vánoční soutěž o nejlepší spankingovou hlášku



Už dlouho jsme neměli žádnou spankingovou soutěž.
Takže tady je jedna předvánoční a vánoční soutěž. Posílejte mi (přes formulář, mail aryon111(zavináč)gmail(tečka)com nebo přímo do komentářů pod tento příspěvek) jakékoliv spankingové hlášky, budu je zveřejňovat a přidám anketu na hlasování.
Chtěl bych, abyste se podívali na naše povídky a pokud se vám tam některá hláška líbí, pošlete ji do soutěže. Soutěžit budou ale i jakékoliv další spankingové hlášky, které se vám líbí.
A tady je zatím první, která je v Septimově povídce a upozornil na ni Libertine.



Číslo

Hláška

Odkud

1.

Anděla: " - zlobila jsem zlobila, na holou bych prosila...“

Septim: povídka Anděla a čert

2.

" chce se mi až studem brečet na hanbě tu musím klečet, Lucinka
je vychechtaná brzy padne první rána"

Marty před výpraskem

3.

BÍT ČI NEBÍT - TO JE OČ TU BĚŽÍ...

Ze spankingové básně od Ham-Handed a taky trochu od Williama S.
-poslala Arisa

4.

"The Knight and the Lady" + celá báseň v komentáři

Fulgurova báseň – poslal Petr

5.

Tak mi podej vařečku."
"Vždyť není tak daleko," durdí se.
"Já na ni prosím nesáhnu, já se jí bojím."
"Přece nekouše."
"To si myslíš TY.

Fulgur: povídka Melounka se vrací – poslala Jade

6.

Jestli nebudeš zlobit, dostaneš výprask.

Slavný citát slavného markýze – poslal Septim

7.

Už mě nemiluješ. Dříve jsi mě řezal každý den a teď už mě nechceš
vyplatit ani na velikonoce.
U dívčiny poslušné nešetři radami, u neposlušné výprasky.
Zákon přírody - jak jaro zaťuká, musí táta odepnout řemen.
S pannou trucovitou zmůže více lískovka než domluva.

Mistr Neprakta – poslal Septim

8.

Když výprask miluješ, není co řešit.

Septim

9.

Již půlnoc dávno odbila a noc je tmavá. A v této noci setmělé létají
černí andělé, jež místo spánku spankingové sny nám nosí.

Septim

10.

Mnoho očí na sešlosti dychtivě hledělo,co se to z těsného textilu
klubalo.Dvě naivní bledé oblé půlky,již na ně čekaly štíhlé hůlky. Ptám
se,táži se vzdálený Vesmíre, máte-li tam spankingové lavice? Nemáte-li pásky
ratany a více, zůstanu tedy raději na Zemi matičce.

Karel

11.

Jsem pro znovuzavedení bičování - a aby se konalo u mě doma.

Woody Allen – posílá Ham-Handed

12.

...nejhorší noční můra, jakou může chlap zažít je, že by měl potíže i
s erekcí rákosky !!!

Ham-Handed – poslala Avellana

13.

Piš o nářezech, posílíš mír

Ham-Handed – poslala Avellana

14.

Pošlu spěšnou depeši vévodkyni Rákosce, aby navštívila Zadečkov (ze
seriálu Černá zmije)

Ham-Handed – poslala Avellana

15.

"z výprasku živě, se vám hlásí..." reakce na Collaniho
fotoreportáž z jeho exekuční sešlosti uveřejněné na fóru na Lapiduchu

Ham-Handed – poslala Avellana

16.

Umění výprasku:
Pro oba aktéry výprasku je největším uměním udržet toho vypláceného
přehnutého přes hranici mezi rozkoší a bolestí. Když toto se povede, pak je
to koncert!
z blogu Spankophilia (květen/2010)

z blogu Spankophilia (květen/2010) – poslala Avellana




Vyhodnocení ankety
Hlasujte pro nejlepší spankingovou hlášku.
1) Anděla: - zlobila jsem zlobila ... 49 hlasů
2) chce se mi až studem.. 7 hlasů
3) BÍT ČI NEBÍT .. 2 hlasů
4) The Knight and the Lady 4 hlasů
5) Tak mi podej vařečku... 45 hlasů
6) Jestli nebudeš zlobit.. 5 hlasů
7) Už mě nemiluješ..... 17 hlasů
8) Když výprask miluješ... 3 hlasů
9) Již půlnoc dávno odbila ... 1 hlasů
10) Mnoho očí na sešlosti 2 hlasů
11) Jsem pro znovuzavedení bičování 0 hlasů
12) ...nejhorší noční můra 0 hlasů
13) Piš o nářezech, posílíš mír 1 hlasů
14) Pošlu spěšnou depeši vévodkyni Rákosce 1 hlasů
15) z výprasku živě se vám hlásí 1 hlasů
16) Umění výprasku: 8 hlasů

9 komentářů:

  1. Anonymní9:12 dop.

    Zaujala mne hláška ze spankingové básně.- BÍT ČI NEBÍT - TO JE OČ TU BĚŽÍ...
    Arisa

    OdpovědětVymazat
  2. Tak teda jestli můžu, rád bych nominoval Fulgurovu báseň "The Knight and the Lady":

    And after fight, the ogre's dead
    The castle's fire and smoke
    And Knight bowed down to Lady fair
    And this is what he spoke:

    "My lady, here I swear that I
    Will always be with you
    I'll protect you, I'll guard you and
    I'll give my life for you

    No man no beast no demon harms
    Your skin as white as snow
    But should you start to behave wild
    Then over you shall go!

    Two sides of bargain, that's the law
    And though you're all to me
    There might come time when I shall have
    To put you over knee

    No harm will touch you, be it claws
    Or evil spells or rain
    Only by my hand when you're spanked
    You shall feel any pain"

    He spoke those words and then he smiled
    And Lady bowed her head
    She blushed a bit, she wiped his face
    And this is what she said:

    "What you told me was just and fair
    Cause sometimes I get mad
    As much I hate to admit it
    I need a bottom red

    I'm afraid of it, you should know
    I hate to raise my skirt
    To lie face down to think about
    How badly it will hurt

    But here and now I permit you
    Spank me when there's a need
    When I throw fit when I kick dog
    When I'm possessed by greed

    I promise I will love you even
    When my bottom's sore"
    And with a kiss they sealed the deal
    Bargain from ancient lore

    When the Knight is with his Lady
    She's as safe as she can be
    But if she behaves bratty
    Turn her over your knee!

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní3:27 odp.

    Super spankingové hlášky jsou ve Fulgurově povídce Melounka se vrací. Moje nejoblíbenější:

    "Tak mi podej vařečku."
    "Vždyť není tak daleko," durdí se. "Já na ni prosím nesáhnu, já se jí bojím."
    "Přece nekouše."
    "To si myslíš TY.

    Přijde mi to vtipné, roztomilé a hlavně pravdivé. Takové ze života:)

    Jade

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní1:19 odp.

    Hezký hlášky, vyhraje Anděla sázím na to 25 na holou
    Martin

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní9:11 odp.

    "Jsem pro znovuzavedení bičování - a aby se konalo u mě doma." - Woody Allen

    Tohle mám na fóru u Therasie u svého nicku, takže tímto přihlašuju Woodyho do soutěže a zároveň této příležitosti využívám k dotazu:

    Nevíte někdo z jaké jeho povídky to je a hlavně JAKÉ JE PŘESNÉ ZNĚNÍ? Cituji to jen po své chabé paměti...

    Ham-Handed

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní8:47 odp.

    Jenom technický dotaz na Aryona:
    U těchhle hlasování se většinou automaticky ukládá, že už z určité adresy bylo hlasováno, že?
    Jenže, teď přibývají další adepti, tak co to znamená pro ty, co již hlasovali dříve? Mohou znovu?
    Libertine

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Libertine,
    umožnil jsem hlasování pro více odpovědí, ale zatím nemám pocit, že by to fungovalo.

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní8:13 dop.

    To Aryon:

    Funguje to :-)
    Libertine

    OdpovědětVymazat
  9. Anonymní2:32 dop.

    Tak už tu máme hlášky, sázky a já k tomu přidávám výzvu pro všechny autory i čtenáře.
    Najde se šikulka co dokáže vytvořit básen ze všech hlášek co jsou v soutěži? (pouze české)
    Musela by být použita všechna slova nebo věty a je možno přidat i jakékoliv vlastní nápady tak, aby vznikla básnička.
    Nemohu to pojmout formou sázky ve stylu - a že to nikdo nedokáže?
    Není to strach z prohry, ale pouhý respekt před mnohými chytrými hlavičkami co navštěvují tento blog.
    Takže chytré a spankingové hlavičky - pokusí se někdo o básnickou tvorbu?
    Doufám že ano. Arisa

    OdpovědětVymazat