2009/11/26

Předvánoční soutěž o nejhezčí výzdobu holého pozadí

Naše čtenářka Araela mne inspirovala k předvánoční soutěži. Poslala mně dvě fotky svého holého zadečku. Na jedné z nich je její pozadí vyzdobeno stopami od vařečky a důtek a na druhé pak obrázkem s vánočním motivem namalovaným horkým voskem.
Takže vyhlašuji předvánoční soutěž o nejhezčí výzdobu holého zadečku. Fotky mi posílejte na adresu aryon@atlas.cz do 10. 12. 2009. Fotky budu průběžně zveřejňovat a po 10. 12. až do 12 hodin 23. 12. budeme hlasovat a vybereme nejhezčí výzdobu holého pozadí.
A tady jsou první dvě soutěžní fotky.
Ta výzdoba může být opravdu jakákoliv.

P.S. Nevím, zda jste už vyzkoušeli horký vosk na řádně vyplacený červený zadeček. Mám velmi pozitivní zkušenosti s tímto postupem. Jen je třeba dbát na bezpečnost, nic nezapálit a vosk kapat z co nejvyšší výšky, protože v opačném případě to pálí opravdu pekelně.

3 komentáře:

  1. Anonymní10:05 odp.

    1)..... domluvím (se s) přítelkyní a pošlu jak vypadá její zadeček po návštěvě vařečky a důtek, tohle ať se Araela nezlobí, ale nic moc, tedy asi ne její vinou, ta kritika patří rukám málo důrazného exekutora
    2)..... dobrý nápad, zajímavé, vyzkoušíme.....
    Buffy

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní7:05 odp.

    Tak, tak. To by ji spankeři hnali, za tohleto...
    Therasia

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní4:07 odp.

    prý jsem komentář připojil pod špatný odkaz, tak tedy ještě jednou, pro klid doma

    ...poslal bych rád,z loňských vánoc-superfota,ale dle přítelkyně jsou moc privátní,zkusím ořezat, aby kompromit.místa zmizela...
    Pavel

    OdpovědětVymazat